Content of backlinks?

Tegenwoordig zijn er zoveel websites op het internet te vinden, dat het moeilijk kan lijken om nog gevonden te worden. Er zijn duizenden tips beschikbaar, maar zou je die allemaal opvolgen, dan heb je honderden websites nodig en vele duizenden uren per dag om alles in de gaten te houden. Daarom is het handiger om betrouwbare websites in de gaten te houden en de grote mensen in de wereld te volgen, zoals Matt. Hij gaf onlangs al aan dat backlinks vanaf de social media geen waarde hebben voor Google, maar dat het niet uitgesloten is dat dit in de toekomst alsnog zal gaan gebeuren. Volgens één van de grootste mannen bij Google gaat het in de zoekmachine vooral om de combinatie tussen backlinks en content, maar is het vooral het constant bijwerken van zowel de links als de inhoud. Er moeten antwoorden gegeven worden op actuele vragen en daarom worden stilstaande websites steeds verder weggedrukt.

Gevonden worden

Gevonden worden met je website betekent tegenwoordig aan het schrijven slaan. Experts nemen aan dat artikelen tegenwoordig rond de 400 woorden moeten zijn om optimaal te scoren in de zoekmachines. Toch gaan de meeste bedrijven voor een stuk langere pagina’s, wat begrijpelijk is, want als je het eenmaal hebt staan, dan heb je direct een voorsprong. Backlinks is iets wat vanzelf moet gebeuren, hoe natuurlijker de link is, hoe hoger de waarde zal zijn voor de zoekmachines zoals Google.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.